לימודי ממשל ופוליטיקה במרכז הבינתחומי הרצליה

המרכז הבינתחומי בהרצליה, הפך זה מכבר לאחד ממוסדות הלימוד החשובים ביותר בישראל. מדובר במוסד פרטי אשר מאגד בתוכו שורה של בתי ספר ברמה הגבוהה ביותר, בהם לומדים מרצים בכירים בכל תחום.

אחד מבתי הספר שנמצאים במרכז, הוא בית ספר לאודר לממשל, דיפלומטיה ואסטרטגיה. במסגרת בית זה, ניתן ללמוד גם לימודי ממשל ופוליטיקה ברמה הגבוהה ביותר, הן במסגרת תואר ראשון והן במסגרת תואר שני. בבית הספר גם אפשר למצוא מסלולים ייחודים, שכוללים התמחויות בתחומים כמו פוליטיקה, אסטרטגיה, משא ומתן, עיצוב מדיניות, מדיניות ציבורית ועוד.

לימודי ממשל ופוליטיקה במרכז הבינתחומי בהרצליה, מאפשרים לנרשמים לקבל את כל הכלים הנדרשים על מנת להשתלב במקצוע עם סיום הלימודים, בין אם זה במגזר הציבורי או הפרטי, בין אם זה דרך ארגונים פוליטיים, ארגונים אזרחיים, חברות פרטיות או גורמים אחרים.

חשוב להדגיש, במסגרת בית הספר לממשל, ניתן לשלב גם תארים מקבילים, כלומר, תואר בממשל לצד תואר במשפטים, קיימות, תקשורת ובתחומים אחרים. כמו כן, ניתן להירשם ללימודי ממשל בעברית וכן באנגלית. בבית ספר גם נערכים מסלולים מיוחדים עבור מצטיינים.

המרצים בבית הספר, הם מהמובילים בישראל, בין אם זה בכל ההיבט התיאורטי שקשור לתחום הממשל ובכלל ובפרט להיבטים תיאורטיים על פוליטיקה של ישראל ובין אם זה בכל היבט המעשי. מדובר על מרצים שחלקם הגדול הגיע מתוך המגזר הציבורי, חלקם היו פוליטיקאים, פקידים בכירים ועוד. הם מהווים ללימודים ידע תיאורטי וידע מעשי נרחב.

לימודי ממשל ופוליטיקה במרכז הבינתחומי, כוללים את כל ההיבטים התיאורטיים של התחום, בין אם מדובר בתיאוריות ממשל, פילוסופיות והיבטים נוספים. כמו כן, הם כוללים היבטים ספציפיים שקשורים לממשל ולפוליטיקה וכן חלק מאוד משמעותי בתואר מתייחס להיבט המחקרי, בהם נדרשים הסטודנטים להציע רעיונות ולחקור אותם, לבד או בקבוצות.

מדוע משתלם להירשם ללימודי ממשל במרכז הבינתחומי

כפי שציינו, מדובר על אחד המוסדות האקדמיים החשובים והמתקדמים ביותר בישראל כיום. זהו מוסד שיכול לספק חווית למידה איכותית ואמיתית לסטודנטים, בתנאים הטובים ביותר. בין אם זה מבחינת כיתות, חומרי לימוד, כלי עזר וכן מבחינת המרצים שמלמדים במקום וצוות המנהלה.

בוגרים רבים של המקום, השתלבו במהלך השנים במגזר הציבורי והפרטי בזכות מסלול הלימודים שלהם. בין אם זה באופן עצמאי ובין אם זה עזרה ותמיכה של המקום.

יש להוסיף עוד את האווירה המיוחדת של המרכז הבינתחומי, הפעילויות הרבות שהמקום מייצר באופן כללי וספציפי בבית הספר לממשל, ולסטודנטים במסלול זה.